8.8.12

kanintrio?







Funderar på att skaffa en till kaninhona.... Men är så rädd för att förstöra något mellan de två jag har. Även rädd att de inte ska acceptera en ny kaninvän, så att jag blir tvungen att sälja henne vidare.
Får se vad jag beslutar mig för...
För övrigt är det så här det går när små barn som tjatar varje dag efter djur, men inte får något, blir vuxna och kan bestämma över sina egna liv. (Förutom att jag faktiskt efter lång, lång tid lyckades fylla barndomshemmet med fyra kaniner, två möss och en hund. Men de där många åren av längtande och tjat sitter nog ännu kvar i benmärgen. :))

1 kommentar:

  1. Jag skulle nog inte våga riskera att skaffa en till. Dina är så himla bra vänner, tänk om de skulle börja bråka för att det kom en ny! Håll ut tills du har plats att hålla dem åtskillda om det inte skulle fungera, eller skaffa djur av annat slag. Marsvin är väldigt härliga eftersom de pratar!

    (http://www.kaninen.nu)

    SvaraRadera